Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T10:11:37+03:00
Adjectiv:Sapte copii merg la scoala si Este dimineata ceea frumoasa
adverb:Mintea ta este in sapte colturi si  Dimineata merg la scoala
subst.:Sapte au plecat la magazin si Dimineata are un rasarit frumos

2014-10-20T10:12:36+03:00
7-adj    Sapte copii merg veseli.
adv-     la 7, plecamla mare
s-     Sapte este numeral

dimineata- In dimineata aceasta ei nu mai vin   
-Dimineata plecam la mare
-''Dimineata'' este adverb