Autati-ma va rog la 3 probleme : 1. Scrie numerele mai mici decat 715, dar mai mari decat 699. Subliniaza numai numerele pare. 2. Scrie numerele mai mari decat 898, dar mai mici decat 913. Subliniaza numai numerele impare. 3. Afla toate numerele naturale pare, apoi impare, mai mari decat 888 si mai mici decat 999. Va multumesc

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T10:06:03+03:00
1.700, 701, 702 , 703 , 704 , 705 , 706 , 707 , 708 , 709 , 710 , 711 , 712 , 713 , 714. Sunt pare : 700 , 702 , 704 , 706 , 708 , 710 , 712 , 714. 
2. 899 , 900 , 901 , 902 ,903 , 904 , 905 , 906 , 907 , 908 , 909 , 910 , 912. Sunt pare : 900 , 902 ,. 904 , 906 , 908 , 910  , 912.
3.Sunt pare :890 , 892 , 894 , 896 , 898 , 900 , 902 , 904 , 906 , 908 , 910 , ... sunt pare cele care se tremina in 2, 4, 6, 8 si o , iar cele impare sunt cele care au ultima cifra 1 , 3 , 5 , 7 , 9
2014-10-20T10:20:12+03:00
670,671,672,673,674,675,676,678,679,680,...........714
670,672, 674,676,678,6820,682,684,686,688,690,692,694,696,698,700,702,704,706,708,710,
712,714
899,900,901,902 903,904,905,906,907,908,909,910,911,912,
impare=899 901 903 905 907 909 911
pare mai mari decat 888 si mai<999
890 892 894 896 898 900 902 904 906 908 910 912 914 916 918 920 922 924 926 ........998
impare>888<999
889 891 893 895 897  899 901 903 905 907 907 909 911 913 915 917  919 921 923 925 927 929 931 933 935  939 941 943 945 947 949........997

la prima se incepe de la 700 in ordine crescatoare pana 714 inclusv iar nr. pare sunt 700 702 704 706 708 710 712 714 imi cer scuze pentru neatentie....