Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T09:56:10+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Tocmai ce am ajuns acasa si am intrat pe internet sa caut detalii despre acea planeta ciudata din visul meu. Internetul nu prea m-a ajutat sa gasesc ceea ce ma interesa asa ca mi-am facut temele si m-am pus in pat. Stiu ca era devreme dar maine aveam o zi lunga. Am avut un vis ciudat legat de acea planeta. Se facea ca eram acolo iar in jurul meu totul era albastru. Pamantul era prafos si fin la atingere. Avea reflexii argintii si arata superb in lumina slaba. Din loc in loc erau niste cratere inalte care emanau un gaz alb, destul de opac. Am pornit in explorarea planetei sperand sa descopar ceva interesant... Nu am mai apucat caci un sunet asurzitor s-a auzit...era alarma mea. Trebuia sa plec la scoala.. sper ca te-am ajutat;)
mersi mult
bravo cred ca iau un 10 daca nu chiar 11
2014-10-20T10:02:05+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Planeta mea este una foarte indepartata din alta galaxie ea se numeste pioneta ea este foarte mare si chiar mai mare decat soarele, culoarea ei este albastru inchis si este plina de palmieri cu banane dar sa nu uitam ca ea este foarte aproape de soare cate odata imi prea cald si simt ca imi i-a foc capul si strig imi trebuie urgent va rog apaaaaaaaaaaaa!!!