Buna, va rog mult de tot sa ma ajutati cat mai repede!
Se da urmatoarea cerinta:

Sa se afle latura unui patrat care are aria egala cu cea a unui dreptunghi cu perimetrul de 40 cm si lungimea de 16 cm.

2

Răspunsuri

2014-10-20T09:41:32+03:00
Latime dreptunghi = (40:2) - 16 = 4
arie = 16*4 = 64
x - latura patratului
x*x = 64
x = 8 cm
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T10:00:59+03:00
Aria dreptung.=Lx l
P  drept=2 L+2 l  40=2x16+2x l
40=32+2l

2l=8 l=4cm
A=16X4
A=64
A patratului=l x l
64/8=8 cm latura patratului
asat da bun raspuns, mersi
si eu pentru apreciere