Ce materie este intreb,?
imi trebuie la lb.romana
diwi nu stii raspunsul?
Mai era si mitul de flacara aprinsa de la Ierusalim si at era de religie, de aia am intrebt
aaaaaaaaaaaa

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T09:34:30+03:00
Dragostea sau talentul ..

nu stiu sigur..
o scriu pe ata
cati ani ai?
15
tare eu am 11 fac 12
2014-10-20T09:36:59+03:00
Flacara aprinsa din interiorul tau... dragostea :-) 
1 5 1