Răspunsuri

2014-10-20T09:18:37+03:00
Celula este compusa din MEMBRANA , CITOPLASMA si NUCLEU . Atat !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T09:20:34+03:00
Cloroplaste cu clorofila cea vegetala
celula este alc . din astea
ce????
bun de ce tot te comporti ciudat???Si ce vrei de la mine????
dar stai nu te cunosc deci cine esti????????
pentru a 5-a, cand faci celula vegetala, e suficient sa stii ca celula e formata din membrana celulara,citoplasma,citoplaste cu clorofila si nucleu cu nucleoli