Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T09:06:23+03:00
Triere /a suspecta / ilar / a solicita / bizar/ a decide /infern / conjunctură / a face să înțeleagă,să fie înțeles / cotidian.
2 5 2
2014-10-20T09:13:58+03:00
Alegere-selectionare
a banui-a suspecta
caraghios-merge bizar sau barlac
a cere-la asta nu stiu
ciudat-straniu,bizar
a hotari-a stipula
iad-infern
imprejurare-circumferinta
a lamuri-a edifica
zilnic-cotidian

1 5 1