Răspunsuri

2014-10-19T23:56:42+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T07:53:07+03:00
0,x4(y6z)=x4y6z-x4/99900  scrise in baza 10 adica cu bara sus
              10000x+4000+100y+60+z-10x-4/99900
              (9990x+100y+z+4056)/99900=447/1850
              9990x+100y+z+4056=(99900·447)/1850
              9990x+100y+z+4056=54·447
             9990x+100y+z=24138-4056
             9990x+100y+z=20082⇒x=2,y=1 z=2
              
               
2 4 2