Răspunsuri

2014-10-19T22:00:12+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T22:03:11+03:00
Foloseste urmatoarea formula de calcul:
(ultimul termen + primul termen) · [(ultimul termen - primul termen) : (al doilea termen - primul termen) + 1] : 2

Deci:
(13 + 1) · [(13 - 1) : (3 - 1) + 1] : 2 = 14 · (12 : 2 + 1) : 2 = 14 · (6 + 1) : 2 = 14 · 7 :2 = 7 · 7 = 49

Asadar x² = 49 ⇒ x = √49 ⇒ x = 7
1 5 1