Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T21:56:57+03:00
Gaseste-ti persoana pe care o idolatrizezi mult, incepe cu indici de genul " Consider ca" mentioneaza despre ea, despre actiunile ei, caracterizeaz-o , vorbeste despre trasaturi morale si fizice, spune de ce te-a impresionat. :)
2 4 2
2014-10-19T22:00:36+03:00
In primul rand povesteste  cum ai intalnit-o apoi povestește cum si ce te-a impresionat la ea cat mai succint si mai simplu sau cauta un autor sau cantaret cunoscut care te-a impresionat datorita talentului, infatisarii caracterului.
Sper ca ti-am fost de ajutor.
1 4 1