Răspunsuri

2014-10-19T21:52:26+03:00
Sportul acapareaza pana si alimentatia nesanatoasa sau viciile.
Mult sport.
1 1 1
2014-10-19T21:55:03+03:00
Alimentaţia joacă un rol extrem de important pentru sănătatea organismului nostru. Pentru a evita îmbolnăvirea cu diverse afecţiuni precum cancerul, ulcerul, accidente vasculare sau insomnie, trebuie să consumi următoarele alimente.Foto: slimmingreview.netIată cele mai sănătoase 7 alimente, în viziunea specialiştilor nutriţionişti:MereMerele sunt o sursă nemaipomenită de pectine, cele care micşorează nivelul colesterolului şi al glucozei din sânge. Merele conţin multă vitamina C, care protejează celulele organismului de distrugere. MigdaleBogate în nutrienţi ca fibre, magneziu, fier şi calciu. Combate sterilitatea şi căderea părului. Datorită grăsimilor monosaturate, scad colesterolul şi previn apariţia infarctului.Fasole roşieFasolea roşie, de orice tip ar fi, reprezintă un rezervor de fier, magneziu, fosfor, potasiu, cupru şi tiamină. Nu conţine grăsimi vegetale, are puţine calorii şi, datorită fibrelor, elimină toxinele din organism şi regularizează tranzitul intestinal. PeştePeştele, în special somonul este printre puţinele alimente în care se găsesc acizii graşi omega 3 care ne păzesc arterele de grăsimi, reducând riscurile formării de cheaguri de sânge care duc spre infarct. SpanacSpanacul conţine folaţi şi multă vitamina A, C, B6, fiind bogat în riboflavină, calciu, fier şi magneziu. Întăreşte sistemul imunitar şi ne păstrează părul şi pielea sănătoase. Cartofi dulciCuloarea galben-portocaliu a acestora ne arată că au o concentraţie mare în beta-caroten. Alimentele bogate în această substanţă, pe care organismul o transformă in vitamina A, încetinesc procesul îmbătrânirii şi reduc riscul apariţiei  cancerului.Germeni de grâuÎn centrul bobului, apare germenul de grâu, din care se dezvoltă o nouă plantă. Aici se concentrează nutrienţi cum ar fi niacina, tiamina, vitamina E, folaţi, magneziu, fosfor, potasiu, fier şi zinc. Este benefică consumarea zilnică a două linguriţe de boabe de grâu încolţite, pentru că redau energia şi combat rapid insomniile.






Nu o data, poate v-ati gandit cum traiau bunicii nostrii fara atatea probleme de sanatate, cu laptele bun de tara si fara curry, avocado sau poate chiar semintele de in. Este foarte important sa plecam din start de la ideea ca mancarea era mai “curata” in acele vremuri, fara adaosuri si in principiu, ei erau producatorii. Cu alte cuvinte, stiau ce mancau.Cred ca este important sa incercam sa evitam astazi, acele produse care ne fac rau si sa combatem pe cat posibil, efectele adverse ale consumului acestor produse. Este imposibil sa ne ferim de ele pentru ca, nu sunt prima care o spune, chiar si fructele au ajuns sa fie injectate.Asa ca mi-am propus astazi sa vorbesc despre beneficiile semintelor de in. Le-am introdus in meniul meu de ceva vreme, cand incercam o dieta. Si recunosc, a functionat, m-am simtit foarte bine, si le recomand.Semintele de in sunt bogate in vitamine si minerale (magneziu, de ex), contin fibre si antioxidanti. Si ca sa dezvoltam putin, iata cele 8 motive pentru care este benefica introducerea lor in alimentatie:1. Scad colesterolul2. Protejeaza inima3. Combat migrenele4. Atenueaza durerile menstruale, atat in intensitate cat si in frecventa5. Inlatura oboseala, stresul si insomnia6. Te ajuta sa slabesti7. Previne cancerul de colon prostata si de san.8. Mentine fierea sanatoasa prin eliminarea calculilor biliari (pietrele la fiere).Sunt foarte bine dar cum facem sa le introducem in alimentatie, pentru ca va spun sincer, mie sub forma de seminte asa cum se gasesc, nu imi plac. Asa ca am apelat la un artificiu si am revenit la rasnita de cafea. Desi nu o ami folosisem de mult, a redobandit un coltisor in bucatarie. Dupa ce veti rasni aceste seminte, va ramane evident o pulbere pe care o puteti adauga in:
– iaurt simplu – aceasta varianta am preferat-o in perioada in care am tinut dieta
- salata – simplu sau chiar in iaurt(din nou)- in cerealele cu lapte- in aluaturi si paini – fie ca le framantati la mana fie ca aveti masina de facut paine, va garantez ca semintele de in ii vor da si un gust bun si un aspect foarte placut. Nu mai e cazul sa spun ca vor fi sanatoase, nu?
de unde ai copiat?:0
de pe site-uri de sanatate
Bravissimo pt sinceritate.
lol