poate semantic?
CAMPUL SEMATIC ESTE O MODALITATE DE CLASIFICARE A CUVINTELOR INTR O LIMBA .CAMPUL SEMATIC REPREZINTA CLASA DE CUVINTE DIN CADRUL LEXICULUI IN CARE SUNT GRUPATE DENUMIRILE INRUDITE ,ASTFEL CUVINTELE SUNT INCLUSE INTR UN CAMP LEXICO SEMATIC.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T21:41:41+03:00
Toate cuvintele care sunt legate de cuvintul de baza
2014-10-19T21:44:36+03:00
Campul sematic este campul lexical. 
Câmpul lexical cuprinde toate cuvintele care aparţin aceluiaşi domeniu ex: familie: tata , mama , sora , frate