Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T19:22:38+02:00
P + c =  57 lei
p + 13,02 = c 
p + 13,02 lei + p = 57 lei
2p + 13,02 lei = 57 lei
p = 21,99 lei
c = 35,01 lei
acesta e raspunsul dar cum ai aflat?de unde 2p?ai si tu culegerea?
pai am inlocuit c = p + 13,02 in prima relatie
in loc de c am scris p + 13,02
ai dreptate,mersi mult!
cp
2014-02-25T19:23:34+02:00
57:2=28,5   cartea    28,5-13,02=15,48 c. pix