Distanta dintre orasele A si B este de 850km... la ora 8 , din ambele orase pleaca cate un tren accelerat avand viteza de 90km/h si respectiv 80km/h.....
a) la ce ora se intalnesc cele 2 trenuri ?
b) care este distanta dintre ele dupa 3 ore de mers?

Raspundeti doar daca rezolvati ambele sub puncte

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T21:38:37+03:00
O rezolv ca la fizica, ca altfel nu stiu.

Ecuatiile de miscare pentru cele doua trenuri sunt:

x_1=90t\\ \\ x_2=850-80t

Cand se intalnesc, avem conditia: x_1=x_2,  deci:

90t=850-80t\\ \\ 170t=850\\ \\ t=5

Se intalnesc dupa 5 ore.

b) 

Dupa trei ore (t=3), avem situatia:

x_1=270\\ \\ x_2=850-240=610

Distanta dintre ele e :

d=|x_1-x_2|
2014-10-19T21:52:24+03:00
A)la ce ora se intalnesc cele 2 trenuri?
daca un tren merge cu viteza de 80 de km/ora si celalalt cu 90 km/ora atunci media de viteza este de
80+90=170/2= 85 km/ora
in cat timp parcurg cele 2 trenuri  distanta dinre cele 2 orase?

distanta de 850 km/85=10 ore
la ce ora se intalnesc cele 2 trenuri?
10 ore /2=5  ore
ora 8+ 5 ore=ora 13
b)care este distanta dintre ele dupa 3 ore de mers?
3 ore ori 85 km/h=255 km
255 km x2 trenuri=510 km
850 km- 510=340 km
sau
3  ore x 90 km=270 km primul tren
3  ore x 80 km=240 km al doilea tren
270+240=510km
850 km- 510 km=340 km
b)3 x170 km/h=510 km 850 km-510km=340 km
da... tnx
http://brainly.ro/tema/238159 ma poti ajuta la asta ?
caut acum
okay