Răspunsuri

2014-10-19T21:28:55+03:00
Adevar=neadevar
succes=nesucces
a completa=a recompleta
a săra=a nesara
moral=nemoral
decent=adecent
normal=anormal,nenormal
prudent=aprudent
continuu=necontinuu
înfrunzit=desfrunzit
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T21:31:39+03:00
Succes = nesucces , adevar =neadevar , a nesara , a descompleta , nemoral , indecent,anormal , imprudenta , necontinu , neinfrunzit
4 4 4