AB=8 cm BC=6 cm si AC=10 cm.Este un triunghi oarecare ABC si MN este linie mijlocie.Care este perimetrul paralelogramului ANMC? aleg cel mai bun raspuns!...

2
MN e linie mijlocie pt cine?
adica cu ce latura a triunghiului e paralele?
cu AC
imi trebuie doar perimetrul lui ANMC

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T21:12:43+03:00
AN=AB/2=8/2=4
NM=AC/2=5
MC=BC/2=6/2=3
perimetrul ANMC=AN+NM+MC+CA=4+5+3+10=22

PS ANMC nu e paralelogram, e trapez
1 5 1
2014-10-19T21:14:44+03:00
P=2*(8+6+10 ) abc=48
a flam perimetrul paralelogramului p=2(a+b)