Răspunsuri

2014-10-19T21:03:38+03:00
Sub întrebare ai : "Stii răspunsul? Scrie-l aici!" Apesi acolo si scri raspunsul.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T21:04:58+03:00
La intrebari aici, pe Brainly? Simplu! Uite: trebuie doar sa dai clic pe intrebarea la care vrei sa dai un raspuns, apoi undeva sub intrebare scrie: "Stii raspunsul? Adauga unul!" Sau ceva de genul.. :) Trebuie sa apesi acolo si pur si simplu scrii raspunsul intrebarii! :) :*
3 5 3