Răspunsuri

2014-02-25T19:26:25+02:00
.DACA DIAGONALA E 4 RADICAL DIN2 ATUNCI DIAGONALA BAZEI E 2RADICAL DIN2
APLICI PITAGORA IN TRIUNGHI SI AFLI INALTIMEA PIRAMIDEI APOI APLICI FORMULA ARIEI
LATURA BAZEI PIRAMIDEI E 2

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T19:30:06+02:00
In triunghiul format de o diagonala a piramidei , o inaltime si o diagonala a bazei, avem:
sin60=h/d⇒\dfrac{\sqrt3}{2}=\dfrac{h}{4\sqrt2}\Rightarrow h=2\sqrt6\ cm.
Diagonala bazei, in triunghiul de mai sus, se opune unghiului de 30 grade, deci este jumatate din ipotenuza, adica d_B=\dfrac d2=2\sqrt2\ cm.
Pentru ca diagonala patratului este latura inmultita cu radical din 2, avem latura bazei = 2 cm.
A_l=P_b\cdot h=2\cdot4\cdot2\sqrt6=16\sqrt6\ cm.V=A_b\cdot h=l^2\cdot h=4\cdot2\sqrt6=8\sqrt6\ cm.
4 5 4