Răspunsuri

2014-10-19T20:49:02+03:00
111+222+...+999=
=(111+999)+(222+888)+(333+777)+(444+666)+555=
=1110+111=+1110+1110+555=
=4*1110+555=
=4440+555=
=4995
111+222+333+.........+999=
(111+9999)+(222+777)+(333+666)+(444+555)=1110+111=+1110+1110=4x1110=4440
da, am vazut, am corectat
multumesc mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T20:50:43+03:00
111+222+333+444+555+666+777+888+999=999+111+888+222+777+333+666+444+555=1110+1110+1110+1110+555
=4995