Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T23:13:24+03:00
- primele manifestari cu caracter artistico plastic sunt legate de primele picturi in pestera de la Altamira (Spania), Lascaux (Franta)
- contructiile megalitice de la Stonehenge de ex.
- ulterior, o data cu aparitia si dezvoltarea ceramicii incep si aparitia de statuete cu diferite simbolismuri religioase Zeita din Wilendorf (Austria) etc.
2014-10-20T03:06:20+03:00
   Da. primele manifestari artistice au aparut in Paleolitic. Insa, nu erau realizate de dragul artei ci in scop magico-religios - pentru protectie sau succes in vanatoare.