Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T20:45:10+03:00
Istoria este atât studiul faptelor și al evenimentelor trecutului, cât și, prin sinecdocă, ansamblul lor.
mersi
Ce-mi place termenul asta ,,sinecdocă''...cred ca jumatate de clasa o sa se uite maine crucis, nestiind ce inseamna :)
2014-10-19T20:46:26+03:00
Istoria este stiinta care studiaza evenimentele,faptele legate cu oamenii din trecut pana in prezent