Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T20:49:31+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Keyloggerele sunt niste programe foarte periculoase.Daca sti ca ia un keylogger te sfatuiesc sa instalezi Malwarebytes si ti-l va detecta imediat.Daca nu sti poti sa te duci la task manager si sa il identifici.
Cel mai folosit keylogger este akl keylogger.
Il gasesti la task manager sub forma de akl.exe sau ceva de genul.
Daca nu sti: keyloggerele iti citesc/inregistreaza tot ce faci.
Te sfatuiesc sa iei keyloggerul de pe filelist.
 
Multumesc mult! M-am linistit nu am!
malwarebytes nu keylogger de pe filelist aprdon
pardon *
2014-10-19T20:53:07+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In primul rand trebuie sa te asiguri ca ai un keylogger in PC ! Intra in task manager si vezi daca ruleaza un proces necunoscut ( de ex akl.exe --> daca gasesti asa ceva inseamna ca in PC-ul tau ruleaza un keylogger ) .

In cazul in care ai gasit asa ceva , trecem la pasul al doilea .
Intri in run si tastezi msconfig . Iti va aparea o fereastra , apoi vei alege startup . Acolo sunt toate aplicatiile care pornesc odata cu Windows-ul . Informeazate despre fiecare pe google si daca este ceva suspect , debifeaza .

Poti sa cauti si in Install/Remove Tools , dar de obicei nu apar acolo .

Mergi in run -->regedit apoi dai ctrl+f si scrie keylogger ,akl,ardamax,sau te uiti manual prin software , iar daca gasesti ceva ciudat ( intai te uiti pe google sa vezi despre ce e vorba ) il stergi imediat .
Ai foarte mare grija ce stergi, orice modificare gresita din regedit va schimba modul de functionare al windowsului . Asadar , te sfatuiesc , ca inainte sa stergi ceva sa citesti pe google mai multe detalii despre aplicatie .

Aceasta ar fi o metoda de rezolvare . De asemenea , ai putea reinstala si windowsul .