Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T20:39:47+03:00
7stil+6pix=235lei
2stil+3pix=80lei    /*2

7stil+6pix=235lei - 
4stil+6pix=160 lei
_______________
3stil        =    75
1stil=75:3
1stil=25 lei

25 *2+3pix=80 lei
3pix=80-50=30
1pix=30:3
1pix=10lei

19 4 19
MI-l pui ca cel mai bun raspuns?\
Mersi foarte mult ti l-as pune dar nu stiu cum
2014-10-19T20:48:38+03:00
235-80=155(5 stilouri si 3 pixuri )
235-155=80(2 stilouri si 3 pixuri )
155-80=75 (3 stilouri )
75:3=25 ( un stilou )
25x2+3X=80
50+3X=80
3X=80-50
3X=30
X=30:3
X=10 ( un pix )

12 3 12