Răspunsuri

2014-10-19T20:32:26+03:00
Cum sa transcriem propozilite din fraza
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T20:38:33+03:00
Prepozitiile: de, a , in, prin care, pentru, a
Mai tot este prepozitie paremi-se
Construieste o fraza in care sa existe o propozitie subordonata subiectiva avand drept termen regent un adverb predicativ?
Eu nu am invatat asa ceva cu termen regent sunt clasa a 7a
aa da..in clasa a7a se invata sem 2 eu sunt a8a si am uitat
termen regent=sa depinda de alta propozitie