Răspunsuri

2014-10-19T20:25:30+03:00
El minte de crapă pietrele. (verb predicativ)
Ai o minte isteaţă.(Complement direct)
Nu înţeleg la ce te referi, mai explicit?
Pai scrie asa...continua textul cu inca doua enunturi ..iar textul este copacul si dovleacul .
Nu am găsit nimic si sunt părastie cu timpul ..va rog ajutati-ma sa termin fisa ...multumesc !
Copacul şi dovleacul
Da
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T20:31:59+03:00
El nu minte niciodata. Verb Ai o minte bogata. Substantiv
4 4 4