Răspunsuri

2014-10-19T20:20:32+03:00
Este foarte bine sa crezi in dumnezeu ca el te ajuta in orice moment cin ai nevoi de el.trebuie sa crezi in dumnezeu shi totul se va intimpla asa cum itzi doreste inima este foarte important

2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T20:24:19+03:00
Importanta elevilor de a avea o religie este pentru a initiaa o familie , pentru a te pazi dumnezeu , a fi un adolescent responsabil , pentru a nu te duce in belele , pentru a avea o speranta si o credinta , pentru a crede in ceva sau cineva, pentru ca toti sa te respecte si sa te vada ca o persoana educata ,pentru a avea o reputatie buna , pentru a fi diferit de altii ,