Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T20:16:32+03:00
Vlad Tepes. Alexandru Ioan cuza. Stefan cel Mare, Bogdan 1 Constantin 
1 5 1
2014-10-19T20:16:39+03:00
Basarab I: a. 26 iulie 1324 - între p. 1 septembrie 1351 și a. 31 august 1352 (6860)
Nicolae Alexandru: între p. 1 septembrie 1351 și a. 31 august 1352 (6860) - 16 noiembrie 1364
Vladislav I: p. 16 noiembrie 1364 - cca. 1376 (a. 19 iunie 1376 - a. 7 iunie 1377)
Radu I: a. 7 iunie 1377 - începutul lui 1385 (1385 [6893] între 1 ianuarie și 31 august)
Dan I: între 1 ianuarie și 31 august 1385 (6893) - 23 septembrie 1386
Mircea cel Bătrân: p. 23 septembrie 1386 - 31 ianuarie 1418
Vlad I: a. 21 martie 1396 - între a. 6 decembrie 1396 și a. 24 ianuarie-31 ianuarie 1397