Răspunsuri

2014-10-19T20:01:46+03:00
34=2*3*6=6*6=36 cred ca este bun
34=2*3*6*6=36
ajutama te rog la alt ex ...
Ok. Spune
utilizind ecuatia 3x + x +x -2 =18 de elaborat si de rezolvat o problema textuala )) te rogg textualaaa ))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T20:04:24+03:00
2×2×9 sau 3×3×4 sau 3×6×2 cred ca sunt cele mai bune 
am nevoie de textul problemei ))
Aflați x de unde triplului x plus dublul lui minus 2 sa fie egal cu 18
mutlumesc ... dar cu date mai exacte nu sunt ?
Nu am făcut niciodată exerciții la care sa le fac eu textul e prima data
ok