Doamne dar sunteti chiar nesimtiti. La uni sunt raspunsuri de nu mai poti pune si la altii trece cuvedere, nici nu se uita

2
Comentariul a fost şters
eu tot timpu pun la totzi chiar daca are deacum scris ceva dar daca eu nu stiu nu scriu

Răspunsuri

2014-10-19T19:56:02+03:00
Nu-i asa? :)))))))))))))))))) 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T19:56:15+03:00
Asa este, dar nah...fiecare dupa cunostintele propii. Eu incerc sa raspund la toti
pai trebuie sa aduni 768 753 + 96 860 =865613 iar apoi faci 768 753 ori 3 ...(faci tu rezultatul) iar dupa ce obtii rezultatul adunci cu 17 893 si ai terminat problema
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
dah
dar nu prea stiu sorry