Răspunsuri

2014-10-19T19:54:15+03:00
Sentimentele autorului sunt transmise in mod direct. prezenta figurilor de stil si a imaginilor artistice . marcile lexico-gramaticale ale eului liric. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T19:54:30+03:00
-autorul isi exprima in mod direct trairiule si sentimentele
-macille lexico-gramaticale
-muzicalitatea poeziei(ritm, masura,rima )
Textul este structura in strofe si versuri
Elementele de prozodie
mRS :* Biancav97
Este eroul liric