Răspunsuri

2014-10-19T19:55:48+03:00
campul lexical sau semantic, cuprinde toate cuvintele care apartin aceluiasi domeniu si care au trasaturi de sens comune (sinonimele acestor cuvinte, inclusiv derivatele lor si expresiile care le cuprind) 
cimpul derivativ este alcatuit din cuvinte formate din radacini+sufix sau prefix
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T19:55:51+03:00
O să-ți spun doar diferența dintre cîmpul lexical și cel derivativ.
Cîmpul lexical sunt toate cuvintele ce-ți vin în minte cînd spui acel cuvînt,de exemplu cuvîntul PĂDURE,cînd spun acest cuvînt mă gîndesc la tot ce se află în ea,adică, copaci,frunze,ramuri,păsări,pămînt.
Cîmpul derivativ sunt toate cuvintele derivate dela cuvîntul standard,de exemplu cuvîntul FRUNZĂ,derivînd-ul ni se dau cuvintele frunzuliță,frunzoi,a înfrunzi.
Sper că te-am ajutat.
2 3 2