Răspunsuri

2014-10-19T19:48:59+03:00
Asemanari:
toti erau copii, aveau parinti , haine etc
deosebiri :cei din trecut nu aveau parte de calculator dulciuri etc.
Copii nu aveau drepturi dar acum au prea multe
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T21:22:53+03:00
Copii din trecut erau foarte defavorizati nu aveau drepturi si erau supusi ca soldatii imparatilor
exemplu sparta omora copii cu handicap si copii nu aveau carte, putina mancare si erau antrenati ca luptatori.

2 5 2