Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T19:18:56+03:00
Imprejurare-apropiere
nadejde-incredere, siguranta
a oglindi- a vedea
parere- gand
da sigur
mersi ca ma ajuti..
Eu mereu copilaresc fiindca imi place foarte mult.
nu ai pentru ce...daca vrei iti fac alta propozitie...si sa stii ca daca stiu ..te ajut mereu :D oricand :*
mersi
2014-10-19T19:20:30+03:00
Imprenjurare -a inconjura    Nadejde- speranta   A oglindi-a reflecta,a infatisa Parere-opinie