Răspunsuri

2014-10-19T19:16:13+03:00
Istoria:afli trecutul poporului tau,stramosii tai etc
romana:inveti limba natala
istorie : afli ce a fost in aintea ta
romana : inveti sa vorbesti mai frumos etc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T19:18:17+03:00
Romana este importantafiindca ea ne dezvolta voc,vorbirea,ea ne face sa intelegem unele lucruri,sa ne putem exprima sentimentele etc.
istoria este deasemenea o stiinta din trecut care ne ajuta sa cunoastem mai bine traditiile stramosilor,poate si noi le vom face.De exemplu diferite sarbatori din zilele noastre,ele tot de la stramosi au provenit.
Istoria este importanta deoarece este ceea ce da importanta unui popor.Istoria este rezultatul experientelor acumulate ale trecutului.
Romana este importanta deoarece este o patrie a cuvintelor,propozitiilor si frazelor.Este expresia fiintei nationale a poporului roman
va multumesc
cu placere!