Răspunsuri

2014-10-19T19:07:04+03:00
S-au format prin niste chesii numite...stii tu..sufixe si prefixe
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T19:09:17+03:00
Deasupra : format prin derivare de la cuvantului de baza  " supra " cu prefixul " dea"
sclipirea : format prin derivare de la cuvantului de baza "sclipi " su sufixul "rea "
nu e bun asa....e tot ce-am zis eu...eu am zis corect...NANANA
deasupra=sa format prin derivare de la cuvantul supra cu prefixul dea sclipirea =sa format prin derivare de la cuvantul sclipi cu sufixul rea
mersiii
te pw
pwp*