Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T19:03:31+03:00
Sa avem ore mai putine, pauze mai lungi, sa organizam activitati interesante, sa dam petreceri de Paste, Craciun, Halloween, sa fie materii mai interesante, sa mergem in excursii, sa avem cantina cu mancare gratuita :)))
2014-10-19T19:04:07+03:00
Pentru mine, scoala ideala ar fi aceea in care elevii ar invata sa scrie corect gramatical. :)