Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T18:57:59+03:00
Ma doare piciorul drept.
Drept in fata este o cofetarie.

Am primit un dar.
Dar de ce nu mergi la magazin?

Rochia mea e rosie.
Rosia este foarte gustoasa.
1 5 1
2014-10-19T18:59:05+03:00
S-a lovit la piciorul drept
A dat la facultatea de drept
A primit in dar un ceas
Ionel ar vrea sa plece dar mama nu-l lasa
A mancat o rosie
A cumparat o rochie rosie
1 4 1