Buna . Va rog ajutatima si pe mn .
Formeaza cu sufixele din prima coloana diminutive de la cuvintele din a doua coloana :
-el gradina
-i (sor) nas
-ulet covor
-as nor
-ut urs
-uc deget
-ug pat
-ita lant

Trebuie sa scrieti in continuare ce trebuie .
Va rog ajutatima !!!


2

Răspunsuri

2014-10-19T18:54:18+03:00
Degetel, ursulet, covoras, patut, nasuc, norulet, gradinita, lantulet, norulet
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T18:56:01+03:00
Gradinita
nasuc
covoras
norisor
ursulet
degetut
patulet
lantisor
4 4 4