Răspunsuri

2014-10-19T18:41:00+03:00
Sunt prezente figurile de stil.. mai gasesti si tu..
Genul liric cuprinde operele literare în care sunt exprimate direc gândurile, ideile și sentimentele autorului prin intermediul eului liric. În genul liric domină viziunea și transfigurarea artistică, autorul apelând la tehnici aluzive si asociative, creând un univers de mare forță de sugestie ce se adresează sensibilității cititorului. Este, din acest motiv, genul literar al discursului subiectiv, exprimând sentimentele prin intermediul figurilor de stil și al si
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T18:42:06+03:00
Nu are personaje.
Nu se petrece o actiune.
Eul liric isi exprima sentimentele in mod direct.
Textul este structurat in strofe,in versuri.
Se folosesc foarte multe figuri de stil ex: personificare,epitete, metafore, inversiuni, repetitii, hiperbole .. etc. :)
2 5 2