Răspunsuri

2014-10-19T18:44:14+03:00
A+b+c=d=136223
a=81002
b=81002:2=40501
c=120+(3*4)=120+12=132
d=136223-(81002+40501+132)
d=136223-          121635
d=          14588
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T18:46:08+03:00
81002:2=40501(al doilea numar)
120+(4x3)=120+12=132(al treilea numar)
81002+40501+132=121635(suma primelor trei numere)
136223-121635=14588(al patrulea numar)
81002+40501+132+14588=136223
2 4 2