Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T18:34:49+03:00
Cauta aici
http://educatie.inmures.ro/fileadmin/galerii_foto/educatie_traditionala/material_didactic/Lectii_Mat...

1 5 1
2014-10-19T18:35:47+03:00
Pentru a rontuji un nr natural  la unitati ,zeci, sute se ia in considerare dupa cifra unitatilor ,zecilor sau sutelor si daca este mai mare ca 5 se adauga o unitate iar in caz contrar se ia o unitate 
2 3 2