Răspunsuri

2014-10-19T18:29:55+03:00
Biocenoza influenteaza biotopul. Un ecosistem este fm din biocenoza- factorii de viata (relieful, clima, solul) si biotop-fauna si flora de exemplu nu putem avea biotop de munte daca biocenoza este de campie
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T18:31:57+03:00
Biocenoza =factori biotici(animale oameni
Biotop=factori abiotici(fara viata;lumina ,aerul )
Biotopul  poate influenta biocenoza prin;
_daca lumina este slaba ,florile se dizvolta altfel de cat intr-un loc lumina puternica
2 4 2