Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T18:21:00+03:00
Medii de viata terestre : desert , padure , campie , deal , munte ;
Medii de viata acvatice : lac , balta , ocean , mare , rau , parau.
13 4 13
Comentariul a fost şters
Imi pare rau , dar nu ni s-a predat inca .
2014-10-19T18:21:40+03:00
Terestre: grădină, parc, curte, pădure, deal. şi Acvatice: balta, lacul, marea, oceanul, acvariul.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters