Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T18:04:41+03:00
Eu fac miscare in fiecare zi.
Un val de apa a inghitit vaporul.
I-a spart capul cu un bulgar de zapada.
El lumina toata casa.
Am rupt o trestie.
S-a rupt o unda de...
Are un chip fantastic.
Capul tau are forma de cerc(nu al tau)
Propozitia are doar un cuvant.
Eu ti-am daruit un trandafir rosu.
El are par pe fata.
Am mancat azi de dimineata un ou ochi.
2014-10-19T18:15:07+03:00
Culegul meu a facut o miscare brusca si si-a rupt piciorul.
Cand am fost la mare,m-a luat un val puternic si m-a adus la mal
Am facut un bulgar de zapada.
La fizica am invatat despre lumina
Un citat din poezia cuvant de Tudor Arghezi sp,,pe-o foaie de trestie ingusta,,(incearca sa gasesti tu ceva)
Undele sonore se aud in padure.
DE AICI NU MAI STIU.....SCUZE!!!!!:*





1 1 1