Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T17:56:45+03:00
Spune=le colegilor despre regulile pe care trebuie sa le respecti acasa. Crezi ca unele dintre aceste reguli nu sunt corecte?
Mulţumesc pentru ajutor , o să văd şi celelalte opinii despre traducere:)
2014-10-19T17:58:44+03:00
Spune-i clasei despre orice regula pe care o faci acasa.Crezi ca este vreuna nedreapta?
nu, cu persoana care a facut traducerea
Am înţeles ce vrei să zici Maria.
Vrei să-ţi acord dumitale răspunsul cel mai bun ?
Adică dacă mă gândesc bine , tu îl meriţi răspunsul. :)
Adica din toate regulile sa spuna clasei una dintre acestea(oricare)