Identi.ficati cuvin.tele com.puse d.e m.ai jo.s !
Asta.zi, ne-a.m scu.lat di.s-d.e-dim.ineata ca sa mer.gem la cum.paraturi.
Pe tar.abe, toa.mna ne binecuva.nta cu boga.tia ei : rosii, vinete, castraveti, ardei grasi, cartofi, cono.pida, pat.runjel, mara.r, leuste.an, gogon.ele, m.ere, pe.re , pr.une, gatl.ane, stru.guri atarna.nd in vrej.uri de vita-de.-vie.
E.ra un val.vartej de culori inca.ntatoare si de mires.me imbat.atoare. a.m pri.vit c.a u.n pier.de-va.ra l.a agit.atia fascin.anta a pie.tei.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T17:52:40+03:00
Dis-de-dimineata binecuvanta ardei grasi  vita-de -vie prune gatlane  imbietoare
1 5 1
2014-10-19T17:54:08+03:00
Dis de dimineata; vita de vie; val vartej; pierde vara; sper ca e bun :)

Comentariul a fost şters
sunt sigura
nu raspund doar asa la plesneala... eu si cu o fata raspundem impreuna la aceste intrebari...eu sunt buna in anumite domenii iar ea in altele..
Comentariul a fost şters
cuplacere:))))