Răspunsuri

2014-10-19T17:48:39+03:00
Ierarhie= treapta superioara de cea a preotiei
Caracterizeaza ierarhia a vechilor egipteni...Poate sa ma ajute cineva?
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T17:51:04+03:00
Ierarhie=sistem de subordonare conscutiva a gradelor sau trupelor inferioare fata de cele superioare
Ierarhie=ordinarea si subordinarea rangurilor,demnitatilor,gradelor
1 5 1