Răspunsuri

2014-10-19T17:47:28+03:00
Am gasit o poezie Lasă-mi, toamnă, pomii verzi, 
Uite, ochii mei ţi-i dau. 
Ieri spre seară-n vântul galben
Arborii-n genunchi plângeau. 

Lasă-mi, toamnă, cerul lin. 
Fulgeră-mi pe frunte mie. 
Astă-noapte zarea-n iarbă
Încerca să se sfâşie. 

Lasă-mi, toamnă, ziua, nu mai
Plânge-n soare fum. 
Înserează-mă pe mine, 
Mă-nserez oricum. 

Lasă-mi, toamnă, pomii verzi, 
Uite, ochii mei ţi-i dau. 
Ieri spre seară-n vântul galben
Arborii-n genunchi plângeau. 

Lasă-mi, toamnă-n aer păsări, 
Paşii mei alungă-mi-i. 
Dimineaţa bolta scurse
Urlete de ciocârlii. 

Lasă-mi, toamnă, ziua, nu mai
Plânge-n soare fum. 
Înserează-mă pe mine, 
Mă-nserez oricum. 

Lasă-mi, toamnă, pomii verzi, 
Uite, ochii mei ţi-i dau. 
Ieri spre seară-n vântul galben
Arborii-n genunchi plângeau. 

Lasă-mi, toamnă, cerul lin. 
Fulgeră-mi pe frunte mie. 
Astă-noapte zarea-n iarbă
Încerca să se sfâşie. 

Lasă-mi, toamnă, pomii verzi, 
Uite, ochii mei ţi-i dau. 
Ieri spre seară-n vântul galben
Arborii-n genunchi plângeau. 

Lasă-mi, toamnă, pomii verzi, 
Lasă-mi, toamnă-n aer păsări
Lasă-mi, toamnă, cerul lin, 
Lasă-mi, toamnă... 

Lasă-mi, toamnă pomii verzi... 
Lasă-mi, toamnă-n aer păsări... 
Lasă-mi, toamnă, cerul lïn...

Versuri de la: http://www.versuri.ro/ 
Nu-mi trebuie poezie , îmi trebuie compunere..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T17:51:12+03:00
Lasa/mi toamna pomii verzi si gutuile /n livezi...lasa/mi toamna tot ce/i bun ca nu/l vreau pe mos craciun..eu vreau roade sa culeg...si la ghebe ca sa merg...strugurii din via toata sa/i culeg intr/o galeata...mama striga din cerdac...aoleu ce sa ma fac...ca e plin hambarul nostru...roade aduse de tatal vostru...iar bunici cu dalbe plete spun ce harnic esti baiete...asa ca draga mea doamna este chiar mareata toamna
1 5 1