Răspunsuri

2014-10-19T17:46:04+03:00
Celula este unitatea structurala si functiola a organismelor vii.
Tesutul reprezinta gruparea ce celule care au aceeasi origine forma si structura si indeplinesc  aceeasi functie.
Organul este alcayuit dintr-un grup de tesuturi care indeplinesc unele functii determinate in cadrul organismului dat.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T17:54:26+03:00
Celula este unitatea de bază, funcțională si structurală , a tuturor organismelor vii.
Țesutul reprezintă o grupare de celule interconectate, care au aceeași origine, formă și structură și îndeplinesc aceeași funcții
Organul reprezintă o structură diferențiată în cadrul organismului, alcătuit dintr-un grup de tesuturi  care îndeplinesc unele funcții determinate în cadrul organismuluii dat.

Celula este unitatea de bază, funcțională si structurală , a tuturor organismelor vii.
Țesutul reprezintă o grupare de celule interconectate, care au aceeași origine, formă și structură și îndeplinesc aceeași funcții
Organul reprezintă o structură diferențiată în cadrul organismului, alcătuit dintr-un grup de tesuturi  care îndeplinesc unele funcții determinate în cadrul organismuluii dat.