Răspunsuri

2014-10-19T17:27:42+03:00
Inflorit, florar, floricica, florarie, reinflorit, neinflorit

stiinta, nestiinta, stiut, nestiut, nestiutor, atotstiutor, instiintat, 


Floricica.inflorit. infloritor florareasa infloritoare
Stiut stiuta stiutoare nestiutoate atotstiutoare instiintat neinstiintat
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-19T17:34:58+03:00
Floare ----> floricica
                florar/florareasa
                floral
                a inflori/a reinflori
                inflorit/reinflorit
a sti   ----> stiutor/stiutoare
                stiinta
                stiintific
                stire/nestire
                atotstiutor
        
1 5 1